Dylan heeft vanaf de 50 cc tot nu op de 85cc hoge wielen gereden met de vering van J.D 100% repairs shocks. Na problemen met de vering van zijn lem die opgelost werden door J.D , zijn wij blijven rijden met deze vering .En komend seizoen gaan we rijden in de 85cc hoge wielen bij de knmv Jeugd.
Stephan rijd ook vanaf de 50cc met de vering van J.D shocks en gaat komend seizoen uitkomen in de Klasse 65cc Hoge wielen bij de KNMV Jeugd.
Jeffrey Meurs
Ik rijd al sinds dat ik cross met vering van Jan. Ik heb me er nooit veel mee bemoeit, omdat m’n vader het altijd regelde met Jan.
Nu sinds een paar seizoenen ben ik er zelf ook behoorlijk veel bij betrokken. Jan staat altijd voor me klaar en ik kan altijd langskomen als er nog even iets verandert moet worden.
Ik rijd al sinds 1997 bij de KNMV jeugd. Waar ik eigenlijk pas bij de 85cc lage wielen een beetje goed mee kon komen met de top. Ik heb sindsdien altijd wel met de top van de KNMV jeugd motorcross mee kunnen rijden. In 2007 ben ik nationale mx1 gaan rijden wat mij goed beviel. De 450 was natuurlijk een zware motor voor mij, maar Jan heeft het toch voor elkaar gekregen om de motor goed berijdbaar te maken.
Ik heb in 2008 ook nog mx1 gereden. En werd dit seizoen bijna kampioen bij de nationale, maar ik blesseerde mn pols met een training in Frankrijk. 2009 reed ik terug weer mx2. ik had nog veel last van mn blessure en het rijden ging ook niet goed. Voor de supercrossen van afgelopen winter zijn we heel erg met de vering bezig geweest. Het was een flink gezoek en getest, maar het is uiteindelijk helemaal goed gekomen. Wat resulteerde in een podiumplek in Goes en Zwolle. Voor 2010 moeten we nog een hoop doen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het met de hulp van Jan helemaal goed gaat komen.
Jeffrey Meurs
Hakkie rijd al ongeveer 30 jaar met de vering van Jd-shocks ,en nog steeds vertrouwd hij op deze vering.
Ik ben begonnen toen ik 5 jaar oud was ,met een door mijn vader en wim spruit geproduceerde motor,omdat er toen nog geen kleine motorfietsen gemaakt werden.
Later toen ik op productie motorfietsen ging rijden is jan droog in beeld gekomen ,eerst nog zelf motorcrossend, naderhand met het in orde maken van de vering.
Ik heb op een behoorlijk niveau gereden, heb ook nog een paar grandprix gereden, waar je telkens met andere ondergrond te maken hebt , en altijd is het goed gekomen
met de vering.
Wij hebben zo wie zo veel met jan te maken ,onze klanten adviseren we ook om de vering bij jan te laten doen.